جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 371
  • کد خبر : ۳۷۲۶
اهم اقدامات شهرداری گلپایگان در دهه اول ماه محرم
شهرداری گلپایگان همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع)..

شهرداری گلپایگان همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع)ویاران با وفای ایشان، نسبت به  بزرگداشت شعائر دینی در ماه محرم اقدام نمود .

آماده سازی فضاهای شهری ، نصب پرچم ها وریسه های مشکی و تبلیغات مرتبط با موضوع محرم در سطح شهرو اختصاص فضاهای تبلیغاتی شهری خیابان امام خمینی(ره) به موضوع پیام های فرهنگی محرم ، ازجمله این فعالیتها بود.

همچنین به منظور همکاری با کلیه هیات های مذهبی ، نسبت به واگذاری پرتابل هاوفضاهای تبلیغاتی شهری برای اطلاع رسانی و تبلیغات ویژه برنامه های مذهبی سطح شهر اقدام گردید.

فضا سازی ونصب بنر در ساختمانهای شهرداری و برگزاری زیارت پر فیض عاشورا در محل  نمازخانه و استفاده از سخنان امام جماعت شهرداری در راستای امر به معروف و نهی از منکر و فلسفه وپیام واقعه کربلا ،تهیه وتوزیع منشور ایمنی اماکن مذهبی توسط واحد آتش نشانی وخدمات ایمنی و کشیک های مضاعف این واحد و سرکشی به تکایا و حسینیه ها و تذکر رعایت موارد ایمنی ، نظافت مضاعف شهر و جمع آوری شبانه روزی زباله ها و همکاری با هیئت ها و مساجد در امر فضا سازی های مذهبی از دیگر فعالیتها و برنامه های انجام شده این شهرداری می باشد.

روابط عمومی شهرداری گلپایگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0