پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 926
  • کد خبر : ۴۸۵۹
تجلیل از كاركنان سازمان مدیریت حمل و نقل و رانندگان درون و برون شهری توسط شهرداری گلپایگان
در صبح روز سه شنبه مورخ سوم دیماه 1398 ، مراسم تجلیل از کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری گلپایگان با حضور شهردار ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارکنان شهرداری گلپایگان در سازمان مدیریت حمل و نقل برگزار شد...

در صبح روز سه شنبه مورخ سوم دیماه 1398 ، مراسم تجلیل از کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری گلپایگان با حضور شهردار ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و کارکنان شهرداری گلپایگان در سازمان مدیریت حمل و نقل برگزار شد.

پیمان شکرزاده در این مراسم با اشاره به علت نامگذاری هفته حمل و نقل، اظهار کرد: 26 آذرماه سال 61 و در بحبوحه جنگ تحمیلی ، حدود یکصد کشتی حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بودند و بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی و تهدید کشتی ها از سوی عراق ، موجب نگرانی مسئولین کشور شده بود تا اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پیامی تاریخی ، کامیونداران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریعتر کشتی ها فراخواندند و کشور شاهد بسیج عمومی کامیونداران انقلابی در حوزه حمل و نقل شد که برای ماندگاری این جهاد مردمی  در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه مهم حمل و نقل در جامعه امروزی ، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور ، 26 آذر ماه به عنوان « روز حمل و نقل و رانندگان» نامگذاری شد.

شهردار گلپایگان با بیان حفظ روحیه بسیجی وجهادگونه خدمت رسانی رانندگان حوزه حمل و نقل ، افزود: حوزه حمل و نقل شریان اصلی کشور است و علیرغم تمام مشکلات، جایگاهی مهم ونقش پویایی در سراسر کشور دارد.

شکرزاده گفت: حوزه حمل و نقل عمومی با وجود بضاعت امکانات و ساختار محدود خدمات ارزنده‌ای را در سطح شهر گلپایگان انجام می‌دهد که تا پایان امسال با برنامه‌های جدید در حوزه ترافیک شاهد تغییرات بهتری در سطح شهر خواهیم بود .

ایشان شاخص ترین رویکرد در این حوزه را اصلاحات ورودی شهر از سمت خوانسار و پنج راهی ورودی  روستاهای دُر و تیکن به جاده شرکت زراعی برشمرد .

شهردار گلپایگان گفت: تابلوهای شهری و طریقه نصب آنها نیاز به بازنگری دارد زیرا وقتی صحبت از جذب گردشگر می‌شود همه جای شهر باید بی نقص باشد . معابر، خیابان‌ها، گذرگاه‌ها ، ورودی‌های شهر و اماکن تاریخی نیاز به یک به روز رسانی دارد و نواقص‌ تابلوهای آنها باید برطرف شود.

در ادامه حسین زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار کرد: اگر قرار است شهر آرام و به روال عادی پیش برود باید حمل و نقل ایمنی را داشته باشیم و این  مهم جز با تفکرات علمی و تلاش مستمر محقق نخواهد شد. خوشبختانه افرادی که در حوزه ترافیک شهری گلپایگان مشغول هستندعلم و عمل را با هم توأم نموده اند.

وی ضمن قدردانی از خدمات حمل و نقل شهرداری گلپایگان، افزود: از زمانی که افزایش نرخ بنزین ابلاغ شد با مدیریت خوب این عزیزان هیچ تنشی در بین رانندگان مشاهده نشد.

طاهره خوشنویسان نماینده شورای اسلامی شهر در سازمان حمل و نقل شهرداری گلپایگان، نیز اظهار نمود: اهمیت مقوله حمل و نقل زمانی بیشتر درک می شود که چنانچه این بخش یک روز تعطیل شود ، چه مشکلاتی به کشور وارد می شود.

عضور شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به زحمات بی شائبه کارکنان سازمان حمل و خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مردم بسیار ارزشمند است و زحمات این عزیزان برهیچ کدام یک از اعضای شورای شهر پوشیده نیست.

سینا ناظمی عضو شورای شهر با تأکید بر ارتقای فرهنگ ترافیک، اظهار کرد: در بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان این خلاء دیده می شود و لازم است به طرق مختلف در زمینه ارتقای فرهنگ ترافیک خصوصاً در مقاطع  پیش دبستانی تلاش شود.

در پایان مراسم ، شهردار گلپایگان به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از زحمات کارکنان سازمان حمل و نقل با اهدای لوح تقدیر وهدیه ،  با حضور در پایانه مسافربری و همچنین میدان بسیج از رانندگان حمل و نقل شهری و بین شهری با اهدای گل و بسته فرهنگی تجلیل کردند.

روابط عمومی شهرداری گلپایگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0