جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 571
  • کد خبر : ۴۹۵۷
نشست شهرداری، با مدیران اجرایی و مرتبط شهر گلپایگان، با هدف ساماندهی بهتر بازار میوه و تره بار
در این جلسه #پیمان_شکرزاده شهردار گلپایگان با اشاره به ساماندهی بازار میوه وتره بار گفت: با هدف افزایش رضایت و رفاه حال شهروندان، از این پس ، شهرداری گلپایگان با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره اصناف، بر قیمت و کیفیت محصولات در محل بازار نظارت بیش تری می کند.

به گزارش  روابط‌ عمومی شهرداری گلپایگان: در نشستی که با حضور و دعوت شهردار از رییس شورای شهر، معاون فرماندار و ادارات مرتبط جهاد کشاوری، تعاون روستایی، صنعت و معدن و تجارت واصناف  برگزار شد، درباره ساماندهی بهتر و بیش تر بازار میوه و تره بار بحث، گفتگو و تصمیم گیری شد.

در این جلسه #پیمان_شکرزاده شهردار گلپایگان با اشاره به ساماندهی بازار میوه وتره بار گفت: با هدف افزایش رضایت و رفاه حال شهروندان، از این پس ، شهرداری گلپایگان با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت و  اداره اصناف، بر قیمت و کیفیت محصولات در محل بازار نظارت بیش تری می کند.
 شکرزاده با اشاره به اینکه برنامه شهرداری، راه‌اندازی بازار در محدوده ی مسکن مهر خواهد بود اظهار کرد: شهروندان این مناطق نیز باید بتوانند از خدمات شهرداری در زمینه عرضه مایحتاج شهروندان با قیمت و کیفیت مناسب بهره‌مند شوند و شهرداری، جایگاه مناسب را برای بازار روز در این محل، انتخاب و اداره اصناف هم بر قیمت و کیفیت مناسب محصولات در این محدوده نظارت خواهد داشت.
همچنین در این نشست بر  برنامه ریزی و پیش بینی وضعیت عرضه محصولات با توجه به تقاضای بالا در عید نوروز و تعدیل و مهار قیمت ها تاکید شد.
شکرزاده با اشاره به راه اندازی غرفه های ماهی و مرغ در محل چهارشنبه بازار فعلی بیان کرد: به دنبال افزایش صنف های مختلف در غرفه های بازار روز شهرداری هستیم و اداره صمت و جهاد کشاورزی،  عرضه کنندگان و فروشندگان مرغ و ماهی با قیمت دولتی و با کیفیت مناسب به شهروندان را معرفی  خواهند کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0